[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39510640
pagine viste dal
1 Settembre 2007

zelfs met mijn aandrang kon
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Labi1995
Newbie


Registrato: Mag 07, 2018
Messaggi: 595

MessaggioOggetto: zelfs met mijn aandrang kon
Inviato: 15-07-2019 1:51:37
Rispondi citando

Een paar weken geleden plaatste ik een getuigenis van lezer Bob C. over zijn ervaring die Nike Air VaporMax Damen overging op minimalistische hardloopschoenen. Bob slaagde erin om wat zeurende pijn te elimineren door zijn schoenen en vorm te veranderen, maar kreeg ook een stressfractuur in het proces dat hij toeschrijft om te veel te snel te doen. Bob's was slechts een van de vele verhalen die ik kreeg in privé-e-mails, en hij was zo vriendelijk om me dit te laten delen. In Adidas ZX 700 Femme dit bericht wil ik de verhalen van twee andere lopers delen: Sgt. R. en Bob H. Het eerste verhaal komt van een soldaat die een paar maanden geleden contact met me opnam. Ze wordt in het buitenland ingezet en vindt succes en ontsnapt aan pijn en letsel door in Vibram Fivefingers te rennen. Om redenen die ze hieronder beschrijft, kan ze de VFF's niet meer dragen, dus mailde ze me met haar verhaal en een verzoek om alternatieve schoenensuggesties. Voor meer informatie over www.amolan.es Vibram Fivefingers en andere minimalistische schoenen in het leger, Hallo! Mijn naam is Sgt. R. en ik ben een soldaat in het Amerikaanse leger die momenteel wordt ingezet in Koeweit. Ik kocht mijn eerste paar minimalistische hardloopschoenen ongeveer 2 maanden geleden; Vibram Sprints en Vibram KSO's ... Ik droeg hiervoor de "juiste" hardloopschoenen voor mijn voeten, javierrodriguez.es dus de Vibrams waren een grote verandering! Volgens de "slow motion eyeballs" bij de schoenenwinkel heb ik mooie platte voeten, mijn voeten zijn breder dan de meeste mijn framegrootte, en mijn voeten proneren naar binnen. Ik bleef honderdduizenden dollars uitgeven aan de nieuwste hardloopschoenen, in een poging om uit de buurt van blessures te blijven. Een beetje van mijn achtergrond: tijdens basistraining en mijn geavanceerde opleiding leed ik stressfracturen aan de Adidas Superstar Mujer rechterkant van mijn bekken, stressfracturen in mijn schenen en 3 gebroken botten in mijn linkervoet (ik geloof dat de gebroken botten in mijn linkervoet te wijten waren aan mijn overcompensatie voor de stressfracturen van mijn bekken). Voordien was ik een relatief actieve en gezonde jongen. Ik heb geen langlaufen of zoiets gedaan, maar ik ben er zeker van dat ik Adidas Superstar Womens nooit gewond ben geraakt! Militaire dokters vertelden me dat ik nooit meer zou rennen en dat zou me medisch kwijtraken. Ik vroeg om een ??kans, en door niet veel meer dan de huid van mijn tanden (17:58 voor een 2 mijl), passeerde ik. Ik heb altijd meer kracht van het bovenlichaam gehad dan lager, maar ik wist dat er iets niet klopte. Ik was een gezonde 18-jarige en ik kreeg verwondingen die mensen van mijn twee- de leeftijd nauwelijks kregen. Ik zit nu 4 1/2 jaar in het leger.Nike Air Max 90 Herr Ik werd gedwongen om een ??hardloopprofiel te hebben (wat betekent dat ik in mijn eigen tempo ren en ik hoef de PT-test niet uit te voeren) waar ik van af wil. Ik wil een normale 22-jarige vrouw zijn. Ik kan 60 pushups doen in 2 minuten, 82 situps in 2 minuten, nu als ik maar een kwartiertje van twee kilometer kon lopen, wat voor sommigen de slechtste tijd Nike Air Max 270 Damen zou zijn. Ik wilde je schrijven om je te vertellen dat ik erg geniet van je blog. Het is leuk om alle beoordelingen van de schoenen die je probeert te lezen en om te weten dat ik niet gek ben. Sinds ik de Fivefingers-schoenen heb gedragen, heb ik geen enkel letsel opgelopen. Voorafgaand aan deze inzet had ik enkelproblemen - elke keer dat ik rende, deed het pijn. Het doet geen pijn meer. Nou, behalve dat GOEDE spieren pijn doen. Man! Die dingen werken de kalveren uit! Ik ben weer Adidas Ultra Boost Womens bezig met hardlopen en net zoals ik het leuk vond om in mijn Vibrams te rennen, maakte mijn hogere commando het onbevoegd om de Vibrams te dragen met ons fysieke fitnessuniform. En net toen ik in een 5K-plezierrun ging rennen ... ben ik nu op zoek naar een schoen die zo vergelijkbaar mogelijk aanleunt bij de Fivefingers, maar met het uiterlijk van een Nike Air Huarache Damesnormale commerci?le hardloopschoen. Ik hoop snel een paar te vinden en te kopen om ze te laten verzenden en kapot maken voor de 5K. Bijna twee jaar geleden had ik, volgens een podoloog, posterior-tibialis insertionele tendinitis. Hij raadde meer ondersteuning en rust aan, maar zelfs met mijn aandrang kon ik het slijtagepatroon niet controleren of me zien rennen. Nike Air Max 270 Femme Hoewel ik platvoetig ben, ben ik redelijk neutraal. Ik denk dat de blessure kwam van een "update" naar een favoriete schoen. De "update" had een verhoogde hielvoorvoetdaling, verhoogde ondersteuning van de voetboog en verstijfde tussenzool. Mijn gok is dat in plaats van te weinig ondersteuning, er te veel steun en druk was op de achterste tibiale pees aan het schuitbeen, maar wie weet?
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php