[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39087962
pagine viste dal
1 Settembre 2007

dirigeait vers nous et je suppose
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Banning
Newbie


Registrato: Giu 28, 2019
Messaggi: 1426

MessaggioOggetto: dirigeait vers nous et je suppose
Inviato: 15-10-2019 5:52:32
Rispondi citando

Op de een of andere manier, misschien goddelijke interventie om me te laten verdrinken, was mijn envelop uit elkaar gehaald in de post en mijn cheque vernietigd. De organisatoren hebben het formulier teruggestuurd, dus stuur het opnieuw. Ik heb het niet opnieuw verzonden en naarmate ik beter werd in hardlopen, en ik vond dat ik het heel leuk vond, vergat ik triathlon.

Dit jaar wilde ik een nieuwe uitdaging en vreesde dat mijn knie?n vrij snel zullen Nike Air Max 270 Mujer opgeven als ik doorga met mijn huidige snelheid van drie marathons per jaar, en Adidas Zx 750 Damen besloot ik triathlon te heroverwegen. Ik vroeg een collega-blogger om advies, keek naar races, ik kocht een boek om beter te leren zwemmen en ik verlangde ernaar dat mijn fiets glanzender en sneller zou zijn dan hij is. Het belangrijkste was dat ik verklaarde dat dit jaar, het jaar dat ik 30 werd, het jaar zou zijn dat ik een triatlon voltooide.

Het is nu juli, meer dan de helft van het jaar en toch staat er nog geen triatlon in mijn agenda. Is dit vanwege mijn eigen goed gedocumenteerde aanleg voor luiheid? Is het de fenomenaal hoge toegangsprijs van triatlons? Of wil ik eigenlijk geweldig zijn?

Er is veel veranderd sinds mijn eerste race vier jaar geleden - met name de omtrek van mijn dijen. Een sprintafstand tri, 750 m zwemmen, 20 km fietsen, 5 km Adidas Adilette Slides Dames rennen, is nu iets waarvan ik weet dat ik het vanmiddag zou kunnen be?indigen als het moest. Ik zou waarschijnlijk door het zwemmen gaan zonder te verdrinken, een redelijke cyclus in te stellen en dan OK te doen in de loop.

Maar een triatlon voltooien is niet meer genoeg. Ik wil mijn eerste triatlonrace be?indigen in een tijd waar ik trots op ben. Dat is de reden waarom mijn offici?le triatlondebuut wordt uitgesteld tot 2013 - maar om mijn doel om dit jaar een tri te doen, te behouden, organiseer ik dit najaar mijn eigen DIY-tri met een wedstrijdveld van één atleet. 23 lengtes van mijn plaatselijke zwembad, een fiets langs het kanaal en een ren rond het park. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik op de eerste plaats kan eindigen.


Ik loop vaak, maar ik zou mijn totale maandelijkse milage niet als ongelooflijk hoog beschouwen. Ik Adidas Zx 750 Femme gemiddelde meestal ergens tussen de 100 en 140 mijl ... soms hoger, soms lager. In augustus stelde ik een uitdaging om 200 mijl te rennen. Ik haalde mijn doel niet, maar wist 160+ mijl te halen. In september stelde ik de uitdaging “Einde van de zomer 200 mijl” en was vastbesloten mijn doel te raken. Aan het einde was een harde duw nodig, waaronder 58 mijl in de laatste 5 dagen, maar ik was in staat om 200 mijl te overtreffen en een goed afscheid te nemen van het einde van de zomer.

Zoals je kunt zien in de statistieken hierboven, was het een drukke maand. Ik rende vrijwel om de andere dag met de enige grote rust voor en na mijn run van 38 mijl (lees er hier meer over). Als ik die 38 mijl over de 5 dagen had opgebroken, zou het gemiddeld 7,6 mijl per dag zijn geweest. Het kunnen ook drie 12 mijlruns zijn geweest met enkele rustdagen ... wat ik probeer te Adidas Eqt Support Adv Dames zeggen is dat je geen echt lange Asics Gel Lyte 3 Donna run meer dan 20 mijl hoeft op te nemen om dit soort maandelijkse doel te bereiken.

Omdat ik deze zondag een halve marathon heb en de afgelopen dagen veel heb gelopen, ben ik het grootste deel van de week vrij om mijn benen te laten herstellen. Ik zal donderdag een kleine run maken om dingen uit te schakelen, maar ik zal het op een comfortabel tempo houden.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php