bloqués dans un embouteillage
-> NadaYoga

#1: bloqués dans un embouteillage Autore: Banning MessaggioInviato: 04-12-2019 7:07:40
    ----
Na 45 mijl fietsen op en neer heuvels was ik gebroken. Ik viel in mijn laagste versnelling om te beginnen met het langzaam grinden van een beest van een heuvel die ik al meer dan twee uur eerder had beklommen, en ik begon te huilen. Het waren niet alleen tranen, maar er kwamen dikke snikken uit me. Ik wilde het niet meer doen.

De race was Nike Air Pegasus 83 Damen kort na 8 uur begonnen toen een kanon werd afgevuurd en 300 deelnemers zwommen in een meer voor de 1,9 km lange poot van de half-ijzer afstandstriatlon van The Gauntlet. We zouden dit volgen met een cyclus van 56 mijl en een run van 13,1 mijl.

Het meer was mooi en breed en we hadden genoeg ruimte om te zwemmen zonder in elkaar te bashen. Toch was ik net achteraan begonnen nadat het kanon had geschoten - omdat ik mijn plaats kende en geen haast had om te beginnen.

Na 200 meter gebeurde er iets ongewoons, ik haalde enkele andere zwemmers in en moest inhalen - dit was onbekend terrein. Na 750 meter gingen we terug op onszelf voordat we een kanaal af zwemmen. Het kanaal ging rond een eiland waar toeschouwers over de oevers zaten te kijken. Ik ben gewend in een wiggly lijn te zwemmen, maar meestal wanneer ik rechtdoor zou moeten gaan. Adidas Zx Flux Femme Navigeren door het kronkelende kanaal maakte het interessant en anders dan je gebruikelijke buitenzwemmen. We zwommen onder een brug waar toeschouwers naar ons keken en zwaaiden naar ons voordat we een laatste bocht omdraaiden die ons zag teruggaan naar de start / uitgang van het zwemmen.

De 52.4 Ultra-uitdaging tijdens de Marathon van San Francisco was Adidas Zx 750 Femme vorige week en ik heb er sindsdien over nagedacht. Er was een grote training tot aan de dag van de race, inclusief weken met veel kilometers, een vertrouwenwekkende marathon en een race van 6 uur. Ik loop sinds de dag van de wedstrijd maar één keer, maar ik schrijf deze blogpost in hardloopkleding omdat ik van plan ben om daarna te gaan hardlopen. Maar eerst wilde ik een postbezoek schrijven afgelopen zondag en X extra gedachten over het lopen van back-to-back marathons.

Het is Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme moeilijk om om 4 uur 's middags in slaap te vallen.
Je denkt dat het zou zijn als een middagdutje doen, maar ik denk dat een beetje pre-race opwinding of nerveuze energie me wakker hield. Ik was ook vrienden aan het sms'en, wat het moeilijk maakte. HA. Om 21.00 uur ontbijten was ook een beetje vreemd.

5-uurs runs zijn niet gelijk gemaakt.
Ik heb de neiging Adidas Ultra Boost Womens om echt vroege ochtendritten te maken waarbij het gebruik van reflecterende uitrusting of koplampen nodig is, maar meestal komt de zon ongeveer een uur later op. Meer dan 5 uur in het donker rennen zonder afgesloten wegen en proberen de juiste bochten te maken was een uitdaging. Gelukkig is Chris (met wie ik liep) een PRO in het beheren van de cursus. De tweede marathon was veel gemakkelijker dan de eerste. Onze tweede marathon was ongeveer 20 minuten langzamer dan de eerste, wat Nike Air Max Tavas Womens niet zo erg is.



-> NadaYoga

Tutti i fusi orari sono GMT

Pagina 1 di 1