[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39514910
pagine viste dal
1 Settembre 2007

der rapporteres af producenterne
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Labi1995
Newbie


Registrato: Mag 07, 2018
Messaggi: 595

MessaggioOggetto: der rapporteres af producenterne
Inviato: 30-09-2019 8:15:34
Rispondi citando

Diagrammer, der viser, hvordan jeg bestemte tykkelse af h?l og forfod med en Jorgensen-stangklemme. Jeg m?lte bj?lkel?ngden til h?jre for klemarmen i fuldt lukket position (?verste billede) og tr?kkede derefter l?ngden af ??den samme stang, n?r klemmen blev sp?ndt t?t, men ikke for t?t til skoen (nederste billede; klemme klemt Nike Air Max 95 Damenfast inders?len, mellems?len og yders?len. Jeg m?lte h?lens tykkelse i midten af ??h?len og forfodstykkelsen, hvor fodens kugle (dvs. metatarsalhoveder) ville hvile. Sidstn?vnte blev opn?et ved at skubbe klemmearmen gennem sn?rene mellem tungen og ?jenens ?verste, s? intet ?vre stof blev inkluderet i m?lingen (dette kunne ikke g?res i Vibram Fivefingers KSO'er eller Nike Sneakerboat, s? jeg estimerede Nike Air Max 95 Mujer tykkelsen p? forfodestoffet og tr?kkede det fra den m?lte h?jde). Alle m?linger blev foretaget p? b?de h?jre og venstre sko og blev gennemsnitligt (m?lingerne var overordentlig konsistente mellem sider p? de fleste sko, hvilket gav mig st?rre tillid til mine data). De m?linger, jeg leverer nedenfor, er ikke perfekte og en langt overlegen m?de at g?r dette ville v?re at klippe skoen halvt i l?ngderetningen og m?le tykkelsen med en calipers (som jeg af ?benbare grunde ikke kan Nike Air Vapormax Womens retf?rdigg?re at g?re med mine egne sko - men Newton Running har et billede af et af deres sko udsk?ret p? denne m?de - Se nedenfor). Desuden er alle Nike M2k Tekno Mujer disse sko blevet b?ret i forskellige m?ngder af tid, s? jeg har ingen idé om, hvor meget af en effekt mellems?lskomprimering eller yders?l slid med stigende kilometer kan have p? disse m?linger (det ville v?re et andet interessant hjem eksperimentere at g?re, og jeg antager, at hvis noget, komprimering ville mindske dr?be ved at komprimere h?lpuden i en h?lestik som mig; hvad ang?r yders?lens slid, er det meste af mine Nike Air Max 270 React Femme p? det laterale hj?rne af h?len, og som sandsynligvis ikke en v?sentlig faktor i disse m?linger). P? trods af ovenst?ende betragtninger har jeg tjent akademisk med at m?le mikroskopiske dele af dyreskeletter, s? jeg er temmelig forsigtig med hensyn til m?ling, og derfor er jeg overbevist om, at disse numre i det mindste er rimeligt n?jagtige (og den anvendte metode Nike Air Force 1 Mujer var den samme p? alle sko) .Ian Adamson fra Newton Running var venlig nok til at efterlade flere kommentarer til dette indl?g, herunder en, hvor han viser h?len og forfodstykkelsen for hver linje af Newton-sko. Da mine numre til Sir Isaac ikke stemmer overens med hans, t?nkte jeg, at jeg ville pr?ve at gentest? min Sir Isaac ved hj?lp af en anden teknik, der ogs? er let at g?re derhjemme. Alt, hvad det medf?rte, var at m?le h?jden p? en spydestok og derefter m?le den Nike Air Zoom Spiridon Femme h?jde, den str?kkede sig til, n?r den blev l?ftet af skoens h?l eller forfod. Du kan se, hvordan jeg gjorde det p? nedenst?ende billeder: Alternativ m?de at m?le h?l og forfods lift. P? det venstre billede hvilede jeg pinden p? tr?overfladen nedenfor og satte et m?rke p? papiret ?verst p? pinden til at fungere som basislinjen. Derefter placerede jeg pinden centralt i h?len p? skoen langs samme linje som det f?rste m?rke. Derefter markerede jeg den nye h?jde p? stokken. M?ling af afstanden mellem de to m?rker repr?senterer den n?jagtige h?jde, som pinden blev Nike Air Max 270 Femme h?vet ved h?len p? skoen. Jeg brugte den samme procedure til at m?le forfodsh?jden. Du kan se ovenst?ende, at denne metode gav en h?lh?jde p? 33 mm og en forfodsh?jde p? 25 mm, hvilket giver et h?l-t?-fald p? 8 mm. Disse tal er meget t?t p? dem, som jeg m?lte ved hj?lp af Nike Air Max 720 Mujer klemmemetoden (se nedenfor - det faktum, at de er 0,5-1 mm st?rre, kan skyldes, at klemmen lidt komprimerer inders?len, Nike Air Force 1 Femme n?r den blev sp?kket), og jeg er overbevist om deres n?jagtighed. Ikke sikker p?, hvorfor der er uoverensstemmelser med de tal, som Ian rapporterede nedenfor (28 mm h?l, 23 mm forfod, 5 mm dr?be). Min konklusion er, at det ofte er sv?Nike Air Vapormax Femme rt at vide, hvad tykkelsesnumrene, der rapporteres af producenterne inkluderer - dvs. bare mellems?l, mellems?l + yders?l, eller inders?l + mellems?l + yders?l. Synes mig, at sidstn?vnte er den mest n?jagtige repr?sentation af, hvor foden vil sidde i forhold til jorden i en given sko, og det er det, jeg har rapporteret her (med potentielle un?jagtigheder n?vnt ovenfor). Jeg skal p?pege, at en 1 mm-afvigelse er meget lille og sandsynligvis ubetydelig set ud fra et performance-synspunkt (og ikke at n?vne, ogs? sandsynligvis godt inden for www.precislovani.cz fejlmargenen).
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php