[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39592108
pagine viste dal
1 Settembre 2007

slechts één daarvan
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Banning
Newbie


Registrato: Giu 28, 2019
Messaggi: 1426

MessaggioOggetto: slechts één daarvan
Inviato: 15-10-2019 6:05:39
Rispondi citando

Het evenement van dit jaar werd zwaar ondersteund door Nike, wat betekent dat je niet Nike Air Max 180 Damen hoefde te prutsen met veiligheidsspelden om je racenummer aan je vest te labelen - Nike had een van hun Dri-Fit hardloop-t-shirts vooraf met je nummer bedrukt en aan jou gepost om te rennen in. Liefdadigheidslopers en clublopers die hun eigen vesten wilden dragen, mochten toch de oude pinnen en papieren methode gebruiken als ze dat wilden.

De route had veel bezienswaardigheden: beginnend in Piccadilly ging het naar Trafalgar Square voordat het naar de rivier afsloeg en een paar mijl naar beneden naar de Theems voordat het zich omdraaide en eindigde op Whitehall. Het is zeker ontworpen met het oog op buitenlanders.

Nike had duidelijk veel aandacht besteed aan het evenement, waaronder Nike Air Max 90 Damen veel high-tech gadgets. Je kunt je via een Facebook-tovenarij aanmelden om al je vrienden je op de dag te laten volgen. ze konden op hun beurt Nike Air Max Command Damen berichten van ondersteuning posten die op grote schermen langs de route werden getoond - hoewel gezien het feit dat 30.000 deelnemers meededen, de kans dat je een bericht voor jou ziet, heel klein zou zijn.

Muziek dreunde rond het parcours en in de beruchte tunnel in de buurt van Blackfriars, waar lopers van de Marathon van Londen voor een plas tegen de muur gaan, buiten het zicht van toeschouwers, was er nog een verrassing. Niet het feit dat veel mannen hun hydratatiestrategie verkeerd hadden en het niet konden volhouden voor een 10K, maar slow motion-projecties van Paula Radcliffe en Mo Farah op de muren met geluiden van juichende menigten.

Dat wil niet zeggen dat dit het enige geluid van gejuich was dat te horen was - menigten toeschouwers gelijk aan het aantal hardlopers bleken hun hardloper en iedereen die steun nodig had te Nike Air Pegasus 83 Heren juichen. Het had absoluut het gevoel van een grote stadsrace.

Het was een tijdje geleden dat ik voor het laatst een 10K had geracet. Meer dan 18 maanden zelfs. Dat was een heel ander type 10K - een lokale clubrace rond Wimbledon Common. Ik zou op zoek gaan naar een PB, maar onzeker over mijn tempo en hoe de andere 29.999 lopers mijn race zouden be?nvloeden, was ik mogelijk conservatief met mijn schatting.

Maar ik had het geluk om aan de voorkant te beginnen, wat betekende dat ik niet hoefde te wachten om de start over te steken en bijna altijd een vrij open parcours had. Verder terug, had het gebrek aan timingpennen hardlopers kunnen ophouden die een specifieke tijd wilden krijgen.

Dit is een grote, sfeervolle run rond een van de beste steden ter wereld op gesloten wegen. Als je veel ondersteuning voor je eerste race ooit wilt, Nike Air Vapormax Dames probeer het dan, maar als je op zoek bent naar een snelle koers om een ??paar seconden uit je 10K-tijd te halen, zijn er veel andere races die beter bij u passen. Dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Ik sloeg meer dan vier minuten van mijn tijd af en ging heel blij naar huis met mijn nieuwe PB van 46:58. Was het het prijskaartje waard? De jury is daar nog steeds over uit.

De halve marathon is een van mijn favoriete afstanden. Het is lang genoeg om je grenzen te verleggen en kort genoeg om je snelheid te testen ... het is een beetje het beste van twee werelden. Hersteltijd (in vergelijking met een volledige) is ook veel eenvoudiger.

Ik heb dit jaar tot nu toe vier halve marathons gedaan, maar slechts één daarvan was voor tijd. De overige drie waren gewoon voor de lol of gebruikt als een trainingsrun zonder tijddoel in Nike Air Max Command Homme gedachten. Mijn snelste halve marathon was eerder dit jaar in Pasadena met een eindtijd van 1:44 of een tempo van 7:59 (lees de samenvatting hier). Mijn volgende halve marathon is over een paar weken op de San Jose Rock'n Roll Roll Marathon. Ik ben zeer bekend met deze cursus die deze 5 jaar achter elkaar heeft gevolgd tussen 2007-2011. Het parcours is meestal vlak, met de hoogste en laagste punten op het parcours slechts 50 voet in verschil.

En ja, dat is het offici?le 2013-shirt dat de Half Marathoners zullen ontvangen. Ik heb het voor jullie allemaal getest en het is getest op de weg en bestrating goedgekeurd. Zie wat ik daar heb gedaan?

De ontmoeting zal plaatsvinden op de expo in een gebied dat er ongeveer zo uitziet. Het zou een van de grootste gebieden in de expo moeten zijn met tonnen RnR-bewegwijzering en alle informatie Adidas Zx Flux Dames over komende races. Het moet vrij gemakkelijk te vinden zijn.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php