[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39503098
pagine viste dal
1 Settembre 2007

og jeg havde
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Labi1995
Newbie


Registrato: Mag 07, 2018
Messaggi: 595

MessaggioOggetto: og jeg havde
Inviato: 28-10-2019 6:59:03
Rispondi citando

Jeg vil v?re helt ?rlig her - min indbakke er en slags katastrofe, og det er en stor kilde til stress. Jeg elsker at h?re fra l?sere og generelt l?se hver e-mail, der ankommer i min indbakke, men at svare er blevet mere og vanskeligere, n?r e-mail-m?ngden er steget. N?r jeg pr?ver at afbalancere at bruge tid med min familie (jeg har en kone og tre sm? b?rn), skriver blogindl?g, k?rer (s? jeg kan teste produkter, som jeg gennemg?r), arbejde i klinikken og besvare e-mail, har sidstn?vnte en tendens til at blive kort menneskenes. Selvom jeg pr?ver mit bedste for at svare p? e-mails, kan der nogle gange g? uger, f?r jeg f?r en chance for at tackle min indbakke. Undertiden Nike Air Max 90 Womens Pink glider meddelelser fra Adidas Superstar Femme den f?rste side af min indbakke for evigt i Gmail-afgrunden (desv?rre, oftere end jeg gerne indr?mmer) .Jeg er en sutter efter en god udholdenheds sportshistorie, og oftere end ikke, n?r det involverer folk, der demonstrerer utrolig udholdenhed, jeg har en tendens til at blive lidt f?lelsesladet (t?nk NOVA Marathon Challenge eller Spirit of Marathon). Forleden dag sendte en ven af ??mig p? dailymile et link til en podcast-episode fra WYNCs Radiolab, der fortalte flere historier om mennesker, der testede gr?nserne for menneskets menneskelige legeme, b?de fysiske og mentale. Jeg ville lyve, hvis jeg ikke indr?mmede at blive lidt kvalt, mens jeg lytter til dette. Her er episodebeskrivelsen fra Radiolab-webstedet: ”Jad og Robert taler med to Ironman-konkurrenter, Julie Moss og Wendy Ingraham for at finde ud af, Nike Air Max 90 Mens hvordan de g?r, hvad Nike Air VaporMax Womensde g?r. Fysiolog Dr. David Jones fort?ller os, hvordan vi kan narre stemmen i dit hoved, der siger, at du er udmattet. Derefter f?lger vi to m?nd, Patrick Autissier og Jure Robic, mens de cykler over hele landet s? hurtigt som de kan i et vanvittigt l?b kaldet The Ride Across America. Producent Lulu Miller bringer os deres historie, og New York Times-forfatter Daniel Coyle leder os gennem processen med fysisk og mental sammenbrud, som RAAM-konkurrenter st?r overfor. “” Hj?lp en ny for?lder !!! Som far til en nyf?dt leder jeg efter forslag til, hvordan man kan h?ndtere tr?ning med en baby i huset fra dem, der har v?ret igennem det (mor r?d ?nskede ogs?!). Jeg ville meget gerne h?re ideer fra alle jer om dette. Hvis du har forslag (til b?de mor og far), kan du forlade dem som en kommentar her eller sende mig en Nike Air VaporMax Mens besked. ”Jeg tr?Nike Air Max 90 Damen Schwarz nede til mit f?rste maraton med en nyf?dt i huset og m?tte bare st? op f?r nogen anden var v?gne og l?gge i miles; Dette bet?d nogle virkelig tidlige morgener. Jeg tr?ner ikke som jeg g?r nu, men jeg stod op kl. 05.00, satte et l?b ind, kom tilbage og bruser, og gik derefter tilbage i sengen, mens min mand rejste sig og var klar til arbejde. Jogging klapvognen hjalp ogs?. Og nogle gange skulle jeg v?re n?dt til at tage et l?b, mens en af ??dem gr?d - det var h?rdt, men min mand vil altid sige, at de havde det godt, n?r jeg var v?k. Det gav dem en mulighed for at binde. Jeg var hjemme hos dem hele dagen, og jeg havde brug for pausen. Jeg tror, ??det hjalp mig med at v?re meget mere t?lmodig og afbalanceret. Det kr?ver masser af dedikation. S?t dig sammen med din kone og kortl?g din dag, og find disse fritider, og v?www.goulvenbazire.fr lg, hvorn?r Nike Air Max 90 Femme det vil v?re det bedste tidspunkt for dig at tr?ne uden at for?rsage nogen nogen ulemper. Du er n?dt til at f? det bedste ud af den gratis time. Eller, som Paul sagde, sug den op og st? ekstra tidligt op, s? du f?r tid til din tr?ning og resten af ??dagen til det vigtigste i dit liv ... familie. Vi har en 3-?rig, der g?r i dagpleje. Sidste ?r og del af dette ?r var jeg den eneste driver, s? jeg var n?dt til at k?re alle, hvilket efterlod mig meget lidt tid til at g?re meget. Dagen var all rush rush… s? jeg valgte at k?re i min frokosttid. Lejlighedsvis koordinerede jeg et natl?b med min kone. Nu k?rer min kone os til dagpleje og arbejde og forlader mig uden bil, og venter p?, at hende i en time efter arbejdet skal hentes, s? i stedet for at sidde og vente, l?ber jeg i l?bet af den time. Som jeg sagde,. du er n?dt til at f? det www.matthieugranier.fr bedste ud af hvert Nike Internationalist Mujereneste fritid, du f?r i l?bet af dagen .. og det at have en forst?elig kone hj?lper ogs?, men husk, at forst?elsesdelen fungerer begge veje ..
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php