[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39513952
pagine viste dal
1 Settembre 2007

toujours un bon moment garanti
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Banning
Newbie


Registrato: Giu 28, 2019
Messaggi: 1426

MessaggioOggetto: toujours un bon moment garanti
Inviato: 11-12-2019 6:41:37
Rispondi citando

We hadden een geweldige opkomst. We zijn begonnen bij de expo met een eenvoudige route van 1,5 mijl heen en terug. We eindigden op de expo en liepen meteen mee naar de #WeRunSocial-bijeenkomst. Medailles werden uitgedeeld, cupcakes gedeeld en foto's gemaakt. Ik wou dat ik Adidas Zx Flux Dámské de kans had gehad om met meer mensen te praten, maar er was zoveel aan de hand en vergeef me als ik mijn eerste hallo niet kon opvolgen.

Afgelopen dinsdag had ik een race van 3 mijl op slechts twee mijl van mijn voordeur. Wat handig! Alleen was ik nog in Griekenland. Er is een enorm bedrijf rond het doen van races in buitenlandse provincies en je zou duizenden ponden kunnen uitgeven aan de marathon van de Chinese Muur, de Everest-marathon en dergelijke. Maar ik denk dat ik misschien wel de eerste persoon in de geschiedenis ben van het rennen die 1.350 mijl heeft afgelegd om een ??race van 3 mijl te doen die voor de deur begon.
Om 4 uur 's middags landde ik in Gatwick en sprintte ik, zonder bagage te hebben, door het grootste deel van de aankomsthal. Er leek niemand in de buurt te zijn en binnen een half uur na de landing zat ik in Nike Air Max Command Femme een trein en om 5.30 uur was ik thuis. Dit was een PB voor deze afstand en een goed voorteken, dacht ik, voor mijn race later.

Teruggebracht naar 7,15 en ik stond in de rij aan het begin van een handicap van 3 mijl. Als je nog nooit een van deze races hebt gedaan voordat het ingewikkelder klinkt dan het is. Iedereen krijgt een ‘handicap’, dus de langzaamste lopers beginnen als eerste en de snelste gaan als laatste uit, waarbij alle anderen daartussen volgens snelheid gespreid worden. Het idee is dat iedereen rond dezelfde tijd moet eindigen en je moet proberen die voor je te vangen. Het klonk verwarrend, maar ik hoefde alleen maar naar mijn naam te luisteren en dan te rennen toen het mij werd gezegd.

Ik was vergeten mijn Garmin op te laden, dus ik had geen idee hoe het met me ging, maar omdat ik op weg was naar mensen die hetzelfde Nike Air Pegasus 83 Hombre hadden gedaan als ik, wist ik dat ik gewoon bij hen moest blijven en probeerde wat in te halen de mensen vooraan. Ik eindigde in een onoffici?le 22.15 - 30 seconden beter dan de vorige keer. Ik zeg onofficieel omdat dit een schatting is gebaseerd op twee mensen die bij mij zijn begonnen en iets voor en na mij zijn ge?indigd en hun horloges hebben onthouden.

Na de race voelde ik me ziek. Niets nieuws hier dan. Ik rende de twee mijl naar huis en leg wat chips in de oven. Maar ik was van mijn chips af. Dit was zorgelijk. Tegen 22.00 uur was ik ziek, ziek, ziek. We hebben het over de exorcist. De volgende 24 uur was ik ziek. Heen en weer naar de badkamer viel ik vast en op een gegeven moment sliep ik op de badkamervloer, zwetend en rillend.

Maar in het diepst van mijn ziekte, toen ik wilde dat de grond me zou verzwelgen en zou Nike Air Max 2017 Mujer be?indigen, was er slechts een sprankje hoop. Een eenzame, positieve gedachte ging door mijn hoofd: "Als ik zo ziek ben, vraag ik me af hoe laat ik het zou hebben gedaan als ik goed was." Alleen een hardloper kon dat denken.

Ik ben een legacy runner voor twee races, en #RnRSF is er een van. Net als voorgaande jaren had ik geen ander racedoel dan met vrienden te rennen en plezier te hebben. Voor de race moest ik rondhangen met vrienden en mede-Rock'n'bloggers en voordat we het wisten stonden we klaar om de heuvelachtige baan te lopen.

Ik heb de hele race gelopen met @pointonemiles en @ fitfam6 (wat altijd een gegarandeerd goede tijd is). We kletsten, stopten en maakten een paar foto's onderweg, en de kilometers klikten gewoon voorbij. Het heen en terug gedeelte van de Golden Gate Bridge is altijd een geweldige plek om lopers over de epische spanwijdte te zien komen / gaan. Ik was blij dat ik veel bekende gezichten heb gezien, wat shout outs heb gegeven en ontvangen, en natuurlijk een paar high fives.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php