[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39506200
pagine viste dal
1 Settembre 2007

aber es macht unglaublich
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Banning
Newbie


Registrato: Giu 28, 2019
Messaggi: 1426

MessaggioOggetto: aber es macht unglaublich
Inviato: 09-04-2020 6:57:36
Rispondi citando

De sleutel is om ervoor te zorgen dat ongeveer 80 procent van je hardloopsessies heel gemakkelijk aanvoelt en slechts enkelen zich 'hard' voelen. En moeilijk hoeft niet snel te zijn. Dit zijn duidelijk relatieve termen, dus laten we het even verduidelijken: gemakkelijk hardlopen houdt in dat je rustig en stil ademt en het tempo is duurzaam, terwijl je bij een 'harde' inspanning jezelf echt moet pushen of moet spannen om te onderhouden.

Gemakkelijk en ontspannen hardlopen bouwt je aerobe basis op, de basis waarop al je andere fitness (snelheid en uithoudingsvermogen) is gebouwd. Zonder een solide a?robe basis ben je gevoeliger voor blessures, overtraining en burn-out.

Het is niet alleen jij: zowat elke Nike Air Pegasus 83 Herren hardloper heeft Nike Air Max 90 Mujer een stemmetje in zijn of haar hoofd die steeds weer dezelfde verhalen vertelt over waarom ze niet fit of goed genoeg is.

Neurologen hebben vastgesteld dat tot 98% van de hersenactiviteit (tienduizenden gedachten!) Onderbewust is. Dat betekent dat exact dezelfde gedachten en verhalen dag na dag door je hoofd gaan. Deze gedachten zijn vaak negatief, omdat we om een ??of andere vreemde reden geneigd zijn om de slechte dingen over onszelf gemakkelijker te geloven dan de goede dingen.

Al die zelftwijfel over je vermogen om te presteren of zelfbewust te zijn over hoe je eruitziet tijdens het hardlopen, cre?ert spanning.

Stem dus af op dat achtergrondgesprek en wissel bewust de oude, negatieve verhalen uit met nieuwe, positievere gedachten over jezelf. Deze nieuwe verhalen mogen niet te moeilijk zijn om te toveren; je Nike Air Max 2017 Uomo hardloopgeschiedenis Nike Air Max 270 Uomo staat Nike Air Max Tavas Donna waarschijnlijk bol van successen die bewijzen dat je veel beter bent dan je oude verhalen zouden suggereren.

Op papier ziet dit eruit als een leuke, zware training. In werkelijkheid is het ECHT moeilijk, maar het is ongelooflijk leuk met een groep vrienden die elkaar aanmoedigen. Vorig jaar probeerde ik het alleen, en het lukte me om mezelf ervan te weerhouden om na dag 10 de ladder af te dalen (Wimpy, ik weet het). Dus dit jaar heb ik geprofiteerd van het feit dat ik onlangs lid was geworden van #runcrozet, een groep hardlopers die ongeveer 15 minuten van mij wonen in het kleine berggehucht Crozet, Virginia.
Deze hardlopers zijn een mix van thuisblijven en werkende moeders en vaders die trainen voor wegmarathons en, in sommige gevallen, trail-ultras. Op woensdagochtend om 5.30 uur doen ze een standaardtraining, dus toen Nike Air Max 90 Damen Kerstmis Nike Air Zoom Pegasus 34 Donna naderde, gooide ik het idee "12 dagen" weg en was heel blij toen zes anderen ermee instemden zich bij mij aan te sluiten.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php