[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39674602
pagine viste dal
1 Settembre 2007

mine mest forventede sko
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Labi1995
Newbie


Registrato: Mag 07, 2018
Messaggi: 595

MessaggioOggetto: mine mest forventede sko
Inviato: 25-09-2018 3:08:50
Rispondi citando

Det seneste nummer af SGB Weekly indeholder en interessant artikel af Thomas Ryan om fremtiden for minimalistiske l?besko. Artiklen fokuserer p? aktuelle tendenser og g?r igennem, hvordan hver producent planl?gger at n?rme sig den l?bende udviklende fodt?jsmarked. De ?bne afsnit giver en ret god smag af f?lgende: Med mange l?bere angiveligt at finde barfodet ekstremt for at v?re for ekstremt for dem, mere d?mpning og st?tte bliver tilf?jet til ultra-lette l?bemodeller til for?ret 2014. "Jeg www.amolan.es tror, ??at forbrugerne er klar over, at minimalt eller naturligt fodt?j ikke er en s?lvkugle eller den www.bezvazeme.cz overordnede l?sning til alle l?bere," sagde Mike Thompson, Pearl Izumis produktleder, l?ber fodt?j. Han bem?rkede, Nike Air Max 90 Damen Pink at p? trods af den minimale diskussion er ni ud af 10 sko k?bt p? specialk?rsel traditionelle l?besko med stabilitet, der stadig udg?r n?sten halvdelen af ??markedet. Samtidig bem?rkede Thompson, "12 eller 13 dage ounce stabilitet sko d?r hurtigt "i en l?bende skubbe v?k fra gadgets og overbuilt d?mpning teknologier i midsoles.The generelle kendetegn er, at skubbet mod stadig lettere fodt?j vil forts?tte, men den afskalede sko med nogle pude synes at v?re vejen for fremtiden for minimalisme (selvom sko med bare fodt?j vil forblive som et nichemarked). Denne tendens er godt bevist af skoen p? forsiden af ??problemet: www.hijosdelvacio.es Skoen afbilledet er en del af Merrell All-Out kollektionen, som vil ankomme i for?ret 2014. Jeg havde Adidas ZX 750 Mens mulighed for at se denne sko personligt for nogle uger siden , og det er en afvigelse fra sko som Bare Access og Ascend Glove, som har en meget fast f?lelse under f?dderne. All Out skoene er trail-trail hybrider, der har en meget bl?dere mellems?l, som for mig i det mindste b?r g?re k?rer langt p? veje en mere behagelig oplevelse. Dette er et af de sko, jeg er mest begejstret for n?ste ?r. Brooks PureProject sko f?r en ny s?l med en mere afrundet h?l i version 3. T?-flex-sporet flyttes for at lade de to f?rste t?er fungere som en enhed. Jeg er skeptisk til v?rdien af ??dette, fordi t?er 2-5 er b?jet af de samme muskler, og storet?en er b?jet af forskellige muskler - pr?v at b?je t?er 1 og 2 sammen uafh?ngigt af resten, virker www.neonray.co.uk ikke for godt, g?r det ... Jeg kan lide dette citat fra en Brooks rep: Kira Harrison, fodt?jsforhandler Nike Air Max Zero Femme associeret hos Brooks Sports Footwear, sagde markedspladsen tydeligt ser en sving tilbage til at d?mpe. "Letv?gten er stadig relevant p? markedet, men samtalen ?ndrer sig," sagde Harrison. "Det handler ikke om en" rigtig "m?de at l?be p? eller om minimalt fodt?j. Det handler om hver enkelt persons l?bende oplevelse og v?lger det bedste for dig. "Saucony har for det meste opdateringer til eksisterende sko, der kommer. Ingen omtale i artiklen i Gittertype A6 - Jeg har set det, og det er en anden af ??mine mest forventede sko, der kommer ned i r?ret. Jeg nyder selv de mange forskellige sko muligheder, der er tilg?ngelige lige Nike Air Vapormax Womens nu, og det er interessant at se hvordan de forskellige producenter n?rmer sig det udviklende marked. Nike Air Max 95 Womens Jeg tror barefoot-stil vil (og skulle) beholde et sted p? butiksmure, men den n?rmeste fremtid vil se flere sko Nike Air Presto Mens med lavt dr?be og noget pude. For mig er det en god ting, da det er min s?de plet. Hvad med dig, hvor ser du minimalismens fremtid?
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php