[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

40041944
pagine viste dal
1 Settembre 2007

sono come un marchio
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Banning
Newbie


Registrato: Giu 28, 2019
Messaggi: 1426

MessaggioOggetto: sono come un marchio
Inviato: 31-10-2019 7:42:53
Rispondi citando

Omdat de dagen ons meer licht geven, zijn we in staat om onze kilometers te verhogen met uitstapjes voor het werk of na werkavonturen op de paden. En er is altijd de optie voor de lunch-break mind reset die een trailrun kan bieden over de smeltende en modderige lentesporen. Met meer avontuurlijke tijd kunnen we onszelf een beetje verkrampt voelen als het gaat om sociale tijd buiten het hardlopen.

Persoonlijk worden hygi?ne en douches vastgezet tijdens het snijden van kilometers in deze gouden-uur maanden. Ik kom liever een beetje vies aan, of veel vies, dan Nike Free RN Flyknit Damen een run kort te maken en me op te ruimen. (Opmerking: misschien kreeg ik zo de bijnaam Spicy Ginger). Ik heb gemerkt dat het inpakken van een outfit om te veranderen in post-run een prachtig alternatief is om de tijd te nemen om terug naar huis te rijden, te veranderen en dan laat aan te komen. Bovendien blijf ik een stuk warmer wanneer ik droge kleding aantrek en voel ik me superfijn als ze stijlvol en strak zijn.

Dit voorjaar heb ik de kans gekregen om wat Toad & Co-kleding te dragen na avonturen. Niet alleen zijn de stukken zacht, strak en hebben ze een voorsprong op professionaliteit, ze zijn ook van een bedrijf dat 94% van de producten als milieuvriendelijk meldt en een deel van elke verkoop ondersteunt mensen met ontwikkelingsstoornissen. Als het gaat om koopkracht, is dit het merk van het bedrijf Adidas Zx 750 Damen waarin ik graag wil Nike Internationalist Womens investeren.

Taco Deli: Deze lokale keten heeft één locatie vlak bij de Barton Creek Greenbelt, dus het is de perfecte stop voor een ontbijt-taco na het runnen!

ABGB: Deze South Austin Brewery heeft een aantal van de beste (en interessante) pizza's die er zijn. Ze veranderen hun creatieve menu regelmatig en hebben zelfs een glutenvrije korst. Oh en veel bier - dat mogen we niet vergeten!

Radio Coffee & Veracruz Tacos: Radio heeft de perfecte patio voor een vroege ochtend koffie of een late middag bier. Ze hebben altijd de hele week livemuziek en zijn de thuisbasis van de Veracruz Taco Truck, die beroemd is om zijn ontbijt-taco's, maar op elk moment van de dag goed is!

Amy's ijsjes: af en toe heb je gewoon die trek in ijs, en ik beloof dat Amy's dat probleem zeker zal oplossen. Ze veranderen voortdurend van www.laboutiquedusav.fr smaak, maar behouden Nike Air Vapormax Womens het hele jaar door een aantal handtekeningen, zoals Mexicaanse Vanille.

Waar te winkelen & leveren:
Rogue Running: Rogue Running is meer dan alleen een hardloopwinkel, ze zijn net een hardlopen lifestyle merk. Ze bieden hardloopretraites, coaching voor hardlopers, houden groepsruns, hebben een podcast over hardlopen (natuurlijk!) En hebben zelfs de Rogue Running Trail-serie. Maar je kunt er ook gewoon naartoe gaan om schoenen, kleding, voedingsproducten en andere accessoires te kopen.

The Loop Running Supply: deze hardloopwinkel is de nieuwste die de markt in Austin betreedt en is meer gericht op hardlopen op de weg, maar ze hebben een geweldige sfeer. Ze zijn toegewijd aan het laten groeien van de hardloopgemeenschap in Austin en organiseren elke week een vrije loop.

Austin Trail Running: deze kleine Nike Air Max 270 Womens winkel ligt ver van 183, maar is de rit meer dan waard. Ze hebben de beste selectie trailrunningschoenen en zijn zeer goed ge?nformeerd over hun detailhandel. En als ze uw maat niet hebben, bestellen ze het voor u en houden het in de wacht totdat u het kunt komen ophalen.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php