[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39661245
pagine viste dal
1 Settembre 2007

sten alt uden meget
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Labi1995
Newbie


Registrato: Mag 07, 2018
Messaggi: 595

MessaggioOggetto: sten alt uden meget
Inviato: 30-08-2018 3:16:32
Rispondi citando

Mine sidste to k?rsler har for det meste v?ret p? stier ned ved floden Merrimack. Jeg kan godt lide disse stier til skounders?gelse, da de omfatter masser af overflader - sand, lidt mudder, r?dder, klipper, bladd?ksel osv. Der er ogs? en god str?kning af knust sten, som jeg kan tage, hvis jeg beslutter at g? tilbage Nike Air Max 90 Hombre vejen hjem gennem skoven direkte bag mit hus - dette afsnit er fantastisk til at teste Adidas ZX Flux Femme beskyttelsesegenskaberne hos en trailesko. P? min l?b i g?r bragte jeg et par ultralette racerflader (Asics Blazing Fast) i stedet for trailesko. L?beskinner i en s?dan sko er sjovt, men kr?ver en st?rre koncentration p? jorden, da et misplaceret trin p? en skarp sten eller rod kan v?re smertefuldt. Men n?r jeg fanger en sten, f?ler jeg mig som om jeg vedligeholder bedre ankelstyring i en sko med en tynd, fleksibel s?l. Jeg valgte at springe over den knuste sten og g? hjem p? vejen, da det ville have v?ret ubehageligt terr?n i lejlighederne. I dag l?b jeg stort set den samme rute i Saucony Peregrine 3. Kontrasten var ret sl?ende. Mens lejlighederne fik mig til at f?le sig skr?mmende og mere opm?rksom, f?lte jeg mig som en tank i Peregrines. Adidas Campus Femme Jeg kunne tune lidt ud og krydse sammen mens jeg gik p? klipper og r?dder uden at bekymre mig Nike Air VaporMax Damskie for meget, og den knuste sten var ikke noget problem. Men da peregrenes s?l er fastere og mindre fleksibel, kan fangsten af ??en klippe p? indersiden eller ydermarginen dreje anklen i st?rre grad end i en bl?dere og mere fleksibel sko. Dette er en bytte, jeg ser ofte i trailesko. Fodbeskyttelse afv?rges for ?get risiko for at rulle en ankel. For det meste har jeg nydt alle mine k?rsler i Peregrines. Jeg har gjort de fleste af mine miles i dem p? stier - jeg brugte dem meget, f?r jeg besluttede, at min tr?ning ikke var op til par og besluttede at springe over Vermont 50K. Min l?ngste singelk?rsel i P3'erne var lidt over 10 miles p? snoet, stenrige, rodrige stier med en smule bushwhacking smidt ind i god foranstaltning (jeg gik tabt zebyswiedzial.pl i skoven ... det var det l?b, der fik mig til at indse, hvor h?rdt undertrained jeg var for et spor www.marjannesimoons.nl 50K). Hvis du er p? udkig Nike Air Max Zero Femme efter en forholdsvis robust, lav-drop trailesko, er de en anst?ndig mulighed, selv om jeg har f? klager. (Disclosure: Disse sko blev leveret gratis til anmeldelse af Runningshoes.com) Blandt de trailesko, jeg har brugt for nylig, er Peregrines blandt de mest beskyttende. S?len har en stakh?jde p? 26 mm h?l, 22 mm forfod, de har en stenplade, og de har en fuld d?kning, luggy, fast gummi yders?l. S?len synes ikke at have ?ndret sig i det hele taget siden den oprindelige peregrine, som jeg gennemgik igen i 2011 (den eneste f?r en opdatering i V4). Som beskrevet ovenfor giver du mulighed for at l?be over n?sten alt uden meget risiko. Jeg k?rer det meste af min k?rselsmilj? i vejsko eller hybrid-sko (jeg Nike Air Presto Womens er for det meste en road runner, men jeg gjorde en god del af sporet i august-september), og ?rligt set f?ler disse sko sig som tanke. Nike Air Max 270 Femme P? over 10oz er de tyngre end de fleste sko i min kollektion, og de er ikke de smukkeste ridesko p? vejen (yders?len er h?rdt gummi, der er bestemt til sl?bebrug). Men p? stien opfylder de deres form?l meget godt, hvilket giver mulighed for en behagelig tur med god tr?kkraft over h?rdt terr?n.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php